jueves, mayo 31, 2007

Segunda parte (de muchas)

Creo que cuando el río suena agua lleva, y que si Kobe dijo lo que dijo es probable que sea traspasado. Pero ahora, después de hablar con Phil Jackson, dice que "no quiero ir a ningún sitio, los Lakers son mi equipo".

Pero Lang Whitaker dice que hay otro motivo por su rectificación pública; dice que Jackson le ha dicho que Jason Kidd llegará a LA. No sé si será verdad, y si este motivo sería suficiente para hacer cambiar de opinión a Kobe; tampoco creo que la supuesta llegada de Kidd -a cambio de alguien, claro- a los cambiara las aspiraciones de los Lakers inmediatamente.

En cualquier caso, ya me había hecho la idea. Y me encantaría ver a Kobe en un nuevo equipo, con un nuevo reto.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Si va dir el que va dir serà per alguna cosa... a mi també m'agradaria veure'l amb un altra samarreta, i també crec que seria el millor pels Lakers, per fer un EQUIP nou perque amb aquest tio a la pista es dificil jugar a basquet. Mira que era dels meus jugadors preferits quan va arribar a la NBA, xo la alegria en el seu joc va durar 3 o 4 anys, despres s'ha convertit en un xulo putas, ha perdut l'estil qu tenia i ha fet que molts li agafem mania. Per molt que sigui un grandissim jugador.

Anónimo dijo...

Es el millor i punto.

Anónimo dijo...

Estic amb tu Muel...No té preu.

Anónimo dijo...

M'abuuuuuuuuuuuuuurro.

Vols actualitzar d'una vegada.